Kære Skattebasser Livet er en fest.Alt spirer.Vi folder os ud.Vi ses.Vi griner.Vi smager.Jeg glædes.Dagene på Salon er fuld af jer og os og køkken og vin og råvarer og kunst, og det er essens.Denne uge serverer jeg torsdag og så længe lager haves.....Kalvefrikasse med havens spæde grøntsager.Derefter en smuk rabarbertrifli.Alt i alt koster herlighederne 285 kr [...]
UGE 20: Begejstringen vil ingen ende ta…




