UGE 20: Begejstringen vil ingen ende ta…

Kære Skattebasser Livet er en fest.Alt spirer.Vi folder os ud.Vi ses.Vi griner.Vi smager.Jeg glædes.Dagene på Salon er fuld af jer og os og køkken og vin og råvarer og kunst, og det er essens.Denne uge serverer jeg torsdag og så længe lager haves.....Kalvefrikasse med havens spæde grøntsager.Derefter en smuk rabarbertrifli.Alt i alt koster herlighederne 285 kr [...]

UGE 19: Moster Oda

Kære SkattebasserMærker du osse pulsen?Føler du rytmen?Mærker du livet?Det gør jeg!Og jeg er bare vild med det.Dialog og tale og kærlighed.Mad, kunst og vin.Og alle jer der beriger dagene på Salon.Jeg er i hopla og taknemmelig.Fra torsdag skal du have grydestegt kylling med masser af persille i rumpetten, der til rabarber og agurkesalat og spritnye kartofler.Bagefter [...]

UGE 18: Det er så koldt derude…

Kære Skattebasser Foråret er koldt og lader vente på sig, så imens hygger vi ved arneilden og rundt om komfuret.Lidt substantiel mad skal der til, så vi holder varmen og på vores huld.I denne uge fra onsdag serverer vi:Krebinet med letstuvet spidskål og nye kartoflerOg så..Coupe Danmark For medlemmer skal du slippe 245 kr for herlighederne,og som [...]

UGE 17: FLÆSK!

Kære SkattebasserHvor er det dejligt at se jer igen.Det gør mig så ufattelig glad helt ind i det dybeste af min sjæl, at I kommer og kigger forbi og løfter os ud af den fælles dvale.Vi er igang igen og hvor er det bare toppen!Næste uge er der fra torsdag stegt flæsk på menuen, med [...]