Kære Skattebasser Så er vi på pinden igen fra på onsdag, som I nok har hørt. Vi har tændt komfuret, og de nypudsede gryder er kommet igang. Det er fryd og glæde.På hjemmesiden ligger den nye menu, med årstidens herligheder og vi glæder os til festligt gensyn på Salon.På væggene hænger den nye udstilling med to af mine [...]
UGE 16: VI ER TILBAGE!!!




