Kære SkattebasserSå kører flæskebussen igen og det er tid til lidt bondemad.Stegt flæsk er en dansk klassiker og også en af mine.Jeg laver det ofte og gerne og hele året. Alle elsker flæsk, og især når det ikke sviner i eget samtalekøkken.Flæsk fra glade grissebasser i Gislinge,kartofler fra den danske muld i Skibby, og persillesovs [...]
UGE 24: Stegt flæsk og kærlighed




