Sidste chance for fjorrejer i år.
Tag: Restaurant Gammelmønt
UGE 37: Fisk eller grydebøf?
Den Røde har det varmt
UGE 36: Højreb m. bearnaise eller Krebinet. Den er svær.

Så skal vi til den igen - krebinet diskussionen.
UGE 35: Rød Okse – indbagt eller ubagt

Røde's røde kød. Indbagt eller ubagt
