UGE 52: Glædelig jul!!!

Kære Skattebasser❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️I ønskes alle en herlig jul.Må den være fuld af glæde og kærlighed.Denne jul lærer os om begrænsningens kunst på alle planer, og ikke mindst at få det bedste ud af al ting og det du har lige foran næsen.Udsyn og indsigt.Jeg øver mig i at have fri, og det i sig selv er [...]

UGE 50: Oksehaler og glad energi!

Kære Skattebasser Der er jul og fest og farver og halløj på Salon hele ugen og bare kom og vær med, med dit smittende julehumør og glade energi.På søndag er der igen åbent til frokost.Fra kl. 12-15.30 simrer gryden med oksehaler på den flødefarvede Moltini. Du kan hygge dig og hænge ud til rengøringen kommer kl [...]

UGE 49: Julemad og røde næser

Kære Skattebasser Lidt let til ugen, onsdag og torsdag, så der osse er plads til julemaden i tiden der kommer.Pighvarconsomme Kogt laks hollandaise Chokolade mousseHerligheden koster 350 kr for medlemmer, 395 for ikke medlemmer.2. søndag i advent er dørene osse åbne på Salon, så du kan guffe julemad med familien, efter en rask gåtur på Kastellet. Udover julemaden, [...]

UGE 48: Nu er det nu…

Kære Skattebasser Nå så er det nu.Julen står for døren.De næste 4 søndage holder vi åbent til frokost og serverer vores herlige julemad. Fra 12.00 til 15:30 er køkkenet åbent, og du kan hænge ud til 18:30.Derudover er der hver søndag et særligt tema.1. søndag i advent er det køkkenchef Martin Paaske, aka den lyserøde, der [...]