UGE 21: Så skal vi snart ses..!

Kære Skattebasser Det ser ud som om der er nye vinde der blæser.Slut med slendiran, dovenskab, sofa og Netflix.Vi åbner dørene på Salon onsdag den 27/5, og glæder os til at se jer alle igen.Vi er klar med lækkerier og kærlighed ved det flødefarvede Moltini.Vi ser fremad med overbevisningen om, at der tilstadighed er brug for [...]

UGE 13: Ord om tiden

Kære alleTiden er underlig.Vi er sammen, hver for sig og alene.Tiden står stille.Den sitrer.Den venter.Alle venter.Spændt som på gaven til jul.Alle er berørte.Alle kender nogen.Alle mister noget.Men fællesskabet i denne tid, skal vi holde fast i.Lyset er her.Lyset hjælper på Coronaens lange skygger.Glæden til samværet der kommer, har jeg ikke ord for.Komfuret står stille.Jeg står stille.Men [...]

UGE 11: Grønt håb og grøn mad.

Kære Skattebasser Håbet er lysegrønt,i disse for vor verden så tunge tider,det grønne skaber optimisme og håb,og har du ikke forstået budskabet,kan du få bank...Menuen er som følgerGrønkålssuppe med smilende ægBankekød med mosTil den grønne pris af 295 kr.Hold humøret højt og hjertet varmt,frygt er ikke vejen frem.Der er kærlighed ved komfuret, og kys og kram [...]

UGE 10: Der er noget i luften…

Kære Skattebasser Det er forår.Der er igen panik i verden.Fødderne på jorden,og vask dine hænder.Drik sprit, og alt skal nok gå.Denne uge skal der svælges i forår, glæde, saft og kraft...Stenbidderrogn, brandade og ristet rugbrød.Frikasse af dansk lam i det grønne.Blodappelsinsorbet og sprøde kager.345 kr pr næse.Nyd menuen fra onsdag så længe lager haves.Der er masser [...]