Uge 32: Rule Britannia

Kære Skattebasser Der er gang i livet og solen skinner stadig på os, mens vi suger de sidste stråler ud af sommerens varme.Jeg har heller ikke været i UK eller London længe.Jeg mindes en aften i London … in the dodgy end…hvor jeg fik et glas godt øl, sammen med fish and chips, pakket i dagens [...]

UGE 30: Vive la France

Kære Skattebasser Da jeg ikke har været i Alsace i ferien, men blot ladet mine tanker flyve og vandre, så tager vi til La France med den Røde. Først skal vi spise Flotentine de brochet, geddesouffle med spinat ala creme… min kones livret.Derefter riz de veau, glaserede kalvebrisler, au Calvados….Hvilken rejse! 395kr for herlighederne …Lad os rejse sammen onsdag, [...]

UGE 29: Svampejagt

Kære Skattebasser…Der er ferie hos mange,men osse mange der besøger hovedstaden.Onsdag og torsdag er der kalv og kantareller 295 kr.Det er lige nu de bare smager af skov.Kys, knus og bamsekramDen Røde