Kære alle så er sommerferien, ret forude. Fredag d. 27 juni er den sidste dag vi holder åben. Så tag de lette gevandter på og kom ind torsdag, d. 26 juni. Til guf og glade insiterende fællessange i takt til lyden af krøllede tunger.
Tag: Restaurant Gammelmønt
UGE 25: En Claus Classic på menuen :-)
Hvis man ikke gider klippe julehjerter i sin aftensmad skal man ikke lave indbagt pighvar (Citat: Den Røde)
UGE 23: Den Røde tager til Como.
En lille hilsen fra det smask grønne og elskende kongerige.
UGE 22: Tournedos & Rødgrød
Hvis du keder dig, så er der masser af relevant & inspirerende køkkenunderholdning på Den Rødes Blog. Klik på VIDEO lige oven for!
